Cut

Vad dåliga ni är på att kommentera! Skriver jag så himla tråkigt? :(



Hur som haver..
Jag vill klippa mig. Jag behöver klippa mig. Mitt hår är otroligt slitet faktiskt.. jag minns inte ens när jag klippte mig senast. :/ Väldigt illa!
Nej, senast var.. när jag bodde i Bohus... Vette sjutton när.. i höstas någon gång?

Nej! Senast var här i Örebro.. men jag bodde i Bohus... men det var nog i höstas. :| Kanske ska satsa på en klippning? Det blir nog det första jag gör när jag får in lite extrapengar på kontot! (Men jag vill klippa mig nu!)

1.  2.  3.  4.
5.  6.  7.  8.

(klicka för större bild.. men eran dator måste "tänka" klart först... :P)

Mitt hår har ju bara blivit ljusare och ljusare genom åren i alla fall.. fick ju ett infall.. var det 2007 och färgade håret nästan svart. (bild 1) men ångrade mig och fick stegvis göra det ljusare. Jag tänker aldrig mer göra det så mörkt! Hur det blev när jag klippte mig senast ser ni på bild 6. Och sen dess har jag alltså inte klippt mig.. och ni ser ju på bild nr 8 att håret växt en del! Frisörerna jag går till har en förmåga av att alltid klippa mig så himla kort! Trivs ju bättre i lite längre hår.. Vad tycker ni? kort hår/långt hår?, lugg/inte lugg?
Åh, jag vill bara bli av med allt det slitna! Jaja, jag ska sluta tjöta nu. Vi hörs maybe.


Kommentarer
Postat av: Mum

bild nr 3, och 4:a tycker jag att du passade bra i!:)

2009-05-28 @ 20:35:17
URL: http://sjubarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Var det inte Jennie som skrev det ovan? :)

2009-05-28 @ 20:37:21
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Patrik

Varför inte mörkt igen för? Var ju jättefint =)

2009-05-28 @ 20:58:02
Postat av: Johnssa

Du var ju jättesöt på bilderna 1 & 2..... 1:an är ju helt klart snyggast!!! ;D

2009-05-28 @ 20:59:03
Postat av: sälen!

å jävlar vilken fin dam!!

2009-05-28 @ 21:52:31
Postat av: Sandra

Svar till Patrik och Johnssa:



Hihi, det är en del som tycker jag passar bättre som brunett.. men jag trivs så himla mycket bättre som blondin. Ni gör det svårt för mig! haha.. :)



Svar till Jennie och Sälen: :) Tack så mycket.. :)

2009-05-28 @ 22:54:47
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Millan

6.

2009-05-29 @ 12:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0