Knäppaste katterna i stan! (uppdaterad)











Alltså, jag vette sjutton vad dom håller på med! Jag trodde jag skulle dö när jag såg detta hända första gången. För nu har det hänt kanske en fyra-fem gånger. Det börjar med att Byron (blåtabby) ligger och sover.. han brukar ibland ligga på rygg och sova och det är då Figaro (vit & bruntigré) kommer. Först ställer Figaro sig över honom och trampar honom på magen.. inte hårt.. utan först vänster lite lätt, sen höger lite lätt.. sen håller det på så ett tag.. sen lägger han sig på honom! Så tvättar de varandra i ansiktet.. ibland biter de varandra med.. men det övergår snabbt till att tvätta varandra igen.

Men jag undrar om Figaro är lite horny på Byron eller nåt? Haha...

Eller tycker de bara om varandra väldigt mycket? Haha.. Kom igen nu och svara på mina frågor! Ni som läser är förjävla dåliga på att kommentera faktiskt! Haha.. :)



Jag har en film på dom.. upptäckte då att jag förklarade lite dumt. Figaro står med framtassarna på Byron och sen trampar han med bakbenen... kanske kan lägga upp filmen sen så ni ser. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0