Söndag

Hej hej!

Jag gick iväg på en liten förfest igår.. men följde inte med ut efteråt.. bestämde mig för att spara på mina pengar. :/ Även om jag gärna ville med ut så tog jag nog rätt beslut ändå. :P

Idag vaknade jag av att telefonen ringde. Det var O. Han kommer idag... efter han slutat jobbet. Vi ska fixa med allt det vi inte fixat än.. bank, telefon osv. Så ja..

Egentligen skulle han kommit till min födelsedag men då blev det inte av.. sen skulle han komma några dagar efter men det blev inte heller av.. så tredje gången gillt nu.

Jag har käkat en stadig frukost idag (för några timmar sen...) om ni är intresserade av vad det var så kan ni ju fortsätta läsa.. annars ej.
Iaf..:P
Jag åt müsli (utan tillsatt socker) med honung, ingefära i turkisk youghurt (som jag aldrig tyckt om tidigare men köpte för det var billigt och nu älskar och har på allt!)
Citronthé.
Knäckemacka med philadelphiaost (light, råkade köpa fel...)

Ja, så hoppas ni antecknar detta nu! ;P Nu ska jag städa lite.. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0