091107

-Humör: Glad över att få jobba en stund!
-Borde: Diska......
-Klädsel: Jeans, linne och t-shirt.
-Frisyr: Färgade utväxten igår och det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig... så toffs idag!
-Planer: Jobba och sen kanske vara med på innebandyn.
-Låt: Idol-Tove - In the ghetto (youtubelänk)
-Vill ha: Lite sällskap kanske.
-Sjuka: Sjukt ont under vänster revben. Buhu!
-Beroende: Inget beroende idag.
-Saknad: Jag saknar sällskap!
-Godis: Äckliga popcorn.
-Attityd: Jävla tv-fan till att inte funka!
-Fundering: Varför?
-Citat: I ett sms - Linda berättade idag: "bla bla bla.. inte jag som skickar."
-Roliga: Att få jobba! :D
-Tråkiga: Att det var riktigt segt på jobbet.
-Person: Åh, damen som kommer och fikar ibland med talfel. Man får gissa lite vad hon säger man man gissar alltid rätt. Hon är så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0