Årets första snö!

När jag kom hem från stan idag så kände jag mig helst slut, så jag la mig på soffan för att ta en liten powernap. Timmarna rann visst iväg för när jag vaknade var det redan mörkt ute.


Sen ser jag att det har snöat ute. Sa jag inte tidigare idag att det var svinigt kallt ute? Oh, yes I did! Snön ligger fortfarande kvar ute och det känns här inne, för det är kallt!

Idag har jag i alla fall gjort klart alla de där sakerna jag skulle gjort igår men inte kunde för folk är sega. Så jäkla skönt att ha allt gjort! Nu hoppas jag att alla papper får "godkänt" hos alla de olika ställena så allt går smidigt och snabbt. Och jag får mina pengar!!

Jag fick förresten med mig lönespecet redan idag på hur mycket pengar jag ska få den 27 från restaurangen. Bra va? De kan ju!

Kommentarer
Postat av: mange

efter mkt om och men..

2009-11-04 @ 23:11:31
Postat av: Sandra

Svar till Mange: Eller hur! Men bättre sent än aldrig ändå.

2009-11-04 @ 23:12:47
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Moster Sari

Jippi! Hoppas nu att pengarna kommer in på kontot den 27:e med.



Puss från moster o Co

2009-11-04 @ 23:15:34
URL: http://vitadrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0