Bildregn från Halloween

Först var det förfest hos Millan, efter det hade jag och Oscar tänkt gå hem först eftersom han inte kan hitta sitt pass. Men så gick vi dit i alla fall och Linda såg att jag kände vakten. Jättepinsamt egentligen att göra så men nu blev det så.
Vi dansade och hade jättekul. Det funkar ju att vara på krogen nykter också. Men det blev sjuuuukt varmt med den där masken på. När vi gick hem så tog jag av mig masken och då var mitt hår helt blött av svett. Haha, jag vet, disgusting...





Högst upp från vänster: Millan, Markus, Oscar
Andra raden från vänster: Mange, Kim, Jonas
Tredje raden från vänster: Robin, Henke, Elin och pojkvän.
Fjärde raden från vänster: Linda och Millan, Jag och Oscar, Markus och Millan


Jag om 60-70 år?
Jag och Oscar fick riktigt många kommentarer på våran utklädnad och folk stog och bokstavligen talat pekade på oss och garvade. Lite kul var det.
Men roligast av allt var när jag kom ut från toaletten, då står det en tjej och en kille en bit bort och tittar mot mig. Då bara skriker dom rakt ut. Det var verkligen ett sånt skrik som men hör i skräckfilmer, de skrek för sina liv! Gud vad jag garvade åt det.. :D

Tack alla för en superkul kväll och natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0