shoppingdag med Linda

Hej peeps!
Nu verkar det funka att ladda upp bilder, härligt!

I morse klockan 07:10 åkte Oscar hem. Egentligen skulle han åkt hem igår men då fanns det inga tåg- eller bussbiljetter kvar.
Så vid lunch åkte jag och Linda med en buss till Marieberg. Linda har nyss flyttat till egen lägenhet så hon hade en liten lista med saker hon behövde handla hem.


Linda utanför affär när vi handlat klart allt.



Jag fyndade lite saker. En skohylla för 59 kronor eller om det var 69 kronor, en plastblomma 5 kronor, tvål 19 kronor, tror jag. Linda som betalade den först... och tio paket nudlar för 20 kronor.



Köpte även denna vägghylla för 149 kronor.
Matchar mina andra möbler. :D Har tänkt köpa en sån väldigt länge och nu blev det av. Jag har så himla många saker som jag inte har kunnat ha framme för att jag inte har haft några hyllor så nu väntar jag bara på frivillig att komma och hjälpa mig sätta upp den. Måste ha en borr...

Sen köpte jag två små lampor som skiftar färg. Som små kulor. Jäkligt fräna faktiskt! Glömde ta kort på dom bara. Men dom kostade 10 kronor styck så priset var verkligen överenskomligt.
OCH en dörrmatta för 4 kronor...

Jag är i alla fall nöjd med mina inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0