091024

(några timmar sent)

Jag kan inte sova...

-Klädsel: Först mjukisbyxor och oversize tisha men sen mina röda jeans och en svart tisha.
-Smink: Allt det vanliga - foundation, mascara, eyeliner, ögnskugga osv.
-Frisyr: Lite plattat och lite lockat.
-Låt : Whatcha say - Jason Derulo
-Vill ha: fortfarande pannkakor med äppelmos. Eller en cheeseburgare med gurka från Donken.
-Sjuka: fortfarande handleden.
-Drog: Näe, inget tror jag. Ingen riktig drog i alla fall.
-Saknad: O.
-Godis: Zoo-apor.
-Attityd: Jag vill, vill, vill!
-Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: När jag vaknade idag så var det inte "i morse" längre. Men tänkte nog; Jaha.
-Citat: "Fastna med hjulen i spårvagnsspåren" - Markus Krunegård (hade ett annat på tungan men kom inte på det...!)

Ps; jag lägger till en ny idag, den längst ner, "dagens citat".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0