091026

-Humör: Trött, seg och orklös.
-Borde: Jobba kanske?
-Klädsel: Svarta gamla mjukisbyxor, hood.
-Smink: Inget smink.
-Frisyr: Uppsatt i toffs och hårband.
-Planer:
Tvätta all tvätt och sen ringa jobbet.
-Låt: Jag har inte lyssnat på någon musik idag än.
-Vill ha: Chokladglass.
-Sjuka: fortfarande handleden.
-Beroende: Löksoppa.
-Saknad: O.
-Godis: Saft.
-Attityd: Jag vill inte vara själv.
-Fundering: Varför har jobbet inte ringt mig? Är de sura på mig för jag inte jobbat?
-Citat: "är du oskuld?" - från Mammas pojkar på tv4.
-roliga: När allt är klart här hemma. Tvätten, disken.
-tråliga: Att tvätta och diska.
-Person: Dagens person får bli jag själv. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0