091030

-Humör: Förväntansfull, glad.
-Borde: Vaknat tidigt och gått till ams.
-Klädsel: Jeans, linne och gammal övertröja.
-Smink: Det gamla vanliga. Foundation, mascara, kajal osv.
-Frisyr: Nytvättat, fönat - världens volym!
-Planer: Gå till gamla jobbet och be dom fylla i papper till alfa, hämta min cykel. (blir aldrig av!)
-Låt: Coldplay - No more keeping my feet on the ground (spotifylänk)
-Vill ha: Karaokespel!
-Sjuka: Handleden kliar!
-Beroende: räkchips på Kinamuren.
-Saknad: Vet inte.
-Godis: Åh, godis! Inget godis, vill ha fredagsgodis.
-Attityd: Ingen jävel får knäcka mig!
-Fundering: Varför ska "Lips" (Karaoke till Xbox 360) vara så j-a dyrt för?
-Citat: ".........så det kommer vi dra få din lön." (Får bli samma idag som igår eftersom jag inte kan sluta tänka på det.)
-Roliga: Oscar kom.
-Tråkiga: Att ams redan hade stängt när jag kom dit.
-Person: Oscar.

Kommentarer
Postat av: Moster Sari

Underbart att läsa att du fått en bra dag idag Sandra...det är du värd.



Massor av kramar från moster

2009-10-30 @ 20:50:52
URL: http://vitadrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0