barndomskompisar


Aw. Jag och Linda åker karusell.

X antal år sen.

Jag och Linda är verkligen barndomsvänner. Vi kände varandra innan vi föddes, kan man säga. Våra pappor var vänner när de var små och är fortfarande vänner så vi liksom föddes till vänner. Vi hade liksom inget val. Liksom. Liksom. Vi blev ihoptvingade kan man säga. haha..

Det roliga är att jag och Linda är som natt och dag så hade våra föräldrar inte varit vänner så tror inte jag att jag och Linda hade varit vänner. Eller, vi hade kanske varit vänner men inte lika goda vänner som vi är nu. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ganska kul bild. MAn ser verkligen att du är 8 månader äldre på den. Du är stor nog och sitta själv, jag blir typ fasthållen ;P

2009-10-14 @ 20:00:18
Postat av: Sandra

Svar till Linda: Ganska? haha

Det finns fler bilder, kommer senare :D

2009-10-14 @ 21:31:26
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0