Det är inte alltid lätt att bo ensam...

Alltså, jag skäms. Jag förstår inte hur jag kan lyckas få det så fruktansvärt stökigt. I köket alltså.. Hela lägenheten kan vara städad och allt men i köket.. den där disken alltså.. den får alltid sista prioritet.

I början brukar jag vara duktig och hålla efter med disken men efter ett par dagar så hamnar en sak där odiskad. En sak blir två, två blir tre osv.. Sen ser ni ju resultatet. Jag måste lära mig att diska på en gång, för helt ärligt, det finns ju roligare saker att göra än att spendera en timma åt att diska.

Före:

Riktigt äckligt, i know!

När man väl är klar så känns allt så mycket bättre. Lägenheten känns helt plötsligt mycket fräshare och renare. På spisen ser ni dagens middag. Kycklinggryta (kokos & citron) med ris. Muuuuums.

Efter:



Kommentarer
Postat av: Moster Sari

Man kan önska sig en bänkdiskmaskin av tomten :OP



Puss moster

2009-10-09 @ 12:27:44
URL: http://vitadrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0