jag vill ha det på papper.

Jag ringde jobbet alldeles nyss. Jag bad dom ringa mig redan i fredags men de ringde ju aldrig så då ringde jag nu. Jag frågade om dom behövde min hjälp snart, eller hur det låg till. Han svarade att de håller på och skriver scheman just nu så han skulle höra av sig senare.
Så frågade jag om jag skulle komma in någon dag och fylla i pappren om arbetsskada men då blev han helt konstig och sa att han inte alls förstod varför jag skulle ha dom. Jag jobbade ju dagen efter och allt... Deras revisor skulle komma tillbaka idag sa han i torsdags men nu ändrade han sig och sa bara att han inte kommit tillbaka än.

Tror dom jag ska stämma skiten ur dom eller vad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0