Lördag

Hej hej! :)

Gud så skönt jag somnade i natt! Sov verkligen som en liten bebis när jag väl somnade.

Skickade ett sms till chefen när jag vaknade där jag bad honom ringa mig - igen, samt skrev att jag inte skulle jobba idag heller. De har fortfarande inte ringt mig.

Jag ringde dom redan igår och då sa den andra chefen att han skulle ringa mig senare på kvällen men det gjorde han inte heller. Aja. Vet inte vad jag mer kan göra faktiskt. Jag har megaont idag och har till och med svårt att röra på handleden i sidled. Bytte plåster och såg att såret är väldigt rött runt omkring. Men det kanske ska vara så, någon som vet?


Nu på eftermiddagen blev jag så sjukt hungrig och kände att jag inte hade någon ork eller lust alls till att laga mat så jag gick och köpte mig en pizza. Faktiskt första gången jag köper pizza själv sen jag flyttade hit. På riktigt.
Nu är jag mätt och belåten och ska lägga mig i soffan en liten stund. Egentligen borde jag städa lite här hemma men det svider så förbannat att jag väljer att hålla handen så stilla som möjligt. Puss & kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kram på dig och ta hand om dig!

2009-10-24 @ 17:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0