my gadd!

Shit pommes alltså! Är helt sjukligt nevös!!

Jag är i stort sett klar nu. Bara fixa håret lite.. det ska ju upp i toffs sen så det är ju inte jättenoga om det är plattat eller ej. :P Alltså, jag är så rädd att jag ska förstöra för mig själv idag. Som jag skrev i inlägget nedan, typ tappa något dyrt, snubbla eller vad som helst. Handsvett som heter duga har jag, haha . Nice huh? sitter och skakar faktiskt..

Men, det här SKA gå bra! Eller hur?

Skulle komma in mellan 12 och 13 idag så blir snart att börja promenera bortåt.

AHHHHHHHHHHHHHHH!

Kommentarer
Postat av: Moster Sari

Hoppas att det gått bra för dig idag.



Kram moster

2009-10-15 @ 22:48:36
URL: http://vitadrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0