Skriva- rita- och anslagstavla


En sån här tavla har jag velat ha läääänge. Har letat och letat. Hittade en på Ikea men på den kunde man inte måla, bara sätta upp magneter på. Hur som helst har jag nu hittat en på frökenfräken.se (ligger under "kontoret"). Kostar 129 kronor + 26 kronor i frakt, vilket inte är så mycket pengar egentligen. Hade jag pengar själv så skulle jag faktiskt köpa den. Men så tänker jag att det faktiskt börjar närma sig jul.. (A) Så denna önskar jag mig i julklapp. I vanliga fall brukar jag alltid ha så svårt att komma på vad jag önskar mig men nu har jag ju i alla fall kommit på något!

Aja, detta är bara en önskan.. men fan vad glad jag skulle bli. ;P :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0