Tisdag

herregud vilken dag detta varit. Har verkligen inte gjort ett dret. Rätt skönt med såna här dagar ibland men jag hoppas verkligen det inte blir vardag för mig, igen. Det pallar jag inte.

Jag satt nyss och kollade på en serie i soffan. Eller, jag låg ner med händerna i kors bakom huvudet. Förstår ni hur jag menar? Då plötsligt lät och kändes det konstigt från ärret. Svårt att förklara hur men som om man drog i nåt inuti. Sen blev det en liten blodfläck på plåstret. Vågar inte ta bort plåstret dock..
Annars läker det på fint. Har börjar klia som f-n men det är ju bara ett tecken på att det läker så..

När jag samlat lite mer kraft så ska jag ta och städa lite här hemma. Jo, jag ska göra det.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0