Torsdag


Det var fasen inte lätt att duscha nu på morgonen när man skulle ha armen uppe i luften och blöta ner den så lite som möjligt. Det blev blött ändå ju.. men det borde väl inte vara någon fara. Det gör lite ont runt omkring, typ i senorna eller hur man ska förklara. Men det går nog över..

Nu är jag klar med allt som ska göras innan jobbet. Jag har ätit frukost, duschat, sminkat mig, klätt på mig.. ja, allt sånt där nödvändigt. Har rätt mycket marginaler innan jag ens måste gå till och med, händer fasen inte ofta! Börjar klockan tio idag så får jag se hur länge jag måste jobba. Med tanke på att jag inte borde jobba alls så jobbar jag helst bara lunch.

Det är ju dumt att jobba sönder såret på en gång. Om stygnen går upp eller nåt så tar det ju bara ännu längre tid innan det läker. Såklart.

Nu ska jag stänga av tv:n och sen börja promenera sakta. Puss & kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Moster Sari

Hoppas att det har gått bra idag.



Kram moster o Co

2009-10-22 @ 18:00:53
URL: http://vitadrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0