tung dag för en fd arbetsmyra

Fy vilken jobbig dag detta blev. Känner mig så jälva lurad.

Har gråtit en hel flod idag. Hyperventilerat en del med. Mitt på stan. Nej, jag kunde verkligen inte hålla det inne.

Nä, nu vill jag bara allt ska vara över så jag kan "gå vidare".

Pappa kom in till stan, sen kom även mamma, Kim och William. Väldigt mysigt med sällskap när jag var så ledsen. Mina småsyskon får mig liksom att le för de säger så roliga saker och för att de är så otroligt megasöta.

Tack alla ni som visat mig så mycket stöd idag, det betyder otroligt mycket för mig att veta att jag har så många fina människor som ställer upp så mycket för mig. Tack! ♥

Vad som hänt? Kanske orkar skriva det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0