Dagens ungdom alltså...

Hittade ett A4:a bland sängkläderna efter att syster varit här med sina kompisar...
Jag gissar på att detta var något de egentligen skulle slänga... inte för mina ögon att se.

Vissa saker har jag övermarkerat, namn och telefonnummer. Plus ett ord som jag blev helt chockad över när jag läste det.. så det får ni inte heller läsa!

Jennie då! Vad är det för ord du lärt dig???



Det är alltså min syster och hennes kompisar som gör sig lustig över någon... fy skäms på er!

Kommentarer
Postat av: jennie

hahahahahaha just det ja! den skulle vi ju slänga!xD

men vi ringde aldrig och sa det där :P

2009-09-05 @ 18:24:31
Postat av: jennie

och dom där orden är det ju du som lärt mig ;D

2009-09-09 @ 16:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0