Gårdagen på Liquid!

Hej alla! Igår var vi som sagt ute till Liquid. Först så var vi hemma hos mig och spelade lite Rappa Kalja. Jag vann måste jag tala om.. vann stort med!!! :D Eller, ganska stort.. eller, jag vann i alla fall.



Sen gick vi mot stan och då såg vi denna lilla igelkott. Han har en megafästing.. ser ni den? Lilla skrutten...




(Alla småbilder är klickbara när sidan laddat klart för större format.. men det vet ni nog vid det här laget.)

 

Kvällens sista bild får bli på mig och Linda. Jag undrar vad jag gör med handen.. :P Fnissar lite lätt när jag ser Lindas min. Jag hade hur som helst trevligt, som jag brukar ha. En viss person råkade ju bli utkastad. Hehe.. (inte jag då!) Tack i alla fall för en kul kväll!


Kommentarer
Postat av: tommy

tja

Ha Ha jag undrarde först vad det var för adress jag hade på min nolle bricka men nu kommer jag ihåg vem jag fick den av trevligt o träffas igår

2009-09-10 @ 14:24:41
Postat av: Sandra

Svar till Tommy: :) haha, ja just det.. den skrev jag dit. Ja, det var himla trevligt!

2009-09-10 @ 14:51:00
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0