Gröna grodan

Hej förresten.. Kom hem för en liten stund sen. Åkte iväg vid 15 och träffade Michelle på Gröna Grodan. Vi satt på uteserveringen i flera timmar och pratade och drack chailatte. Just då var det mest mysigt och jag frös inte så mycket. Men nu när jag kom hem så bränner kinderna och jag funderar stenseriöst på att ta på mig en fleecetröja. ^^
Imorn väntar/väntade jag besök från Oscar. Så fick jag ett sms alldeles nyss där han skriver att han kommer redan i kväll. Shit liksom! Hade jag inte räknat med. Hade faktiskt varit lite kul om han sagt till innan. :P Men men..

Jag funderar på att ta ett bad och tina lite. Mina skinkor är liksom is just nu. Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0