har man tråkigt så har man.....

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Haha, nej..
Titta på dig själv i spegeln: Ja.
Gnälla: Gnälla? jag? Jag är ju fröken optimist, gnäller aldrig! ;P Okej, jag gnäller, men vafan, jag är väl inte mer än människa? Okej, alla människor gnäller inte. Jag kanske gnäller lite mer än genomsnittet. Men då får jag faktiskt ta och försvara mig genom att säga att: jag är närking.
Skrika: Blir jag arg så kan jag allt ryta till.
Sova: Sova är underskattat. Tyvärr sover jag nog lite mer än vad jag borde göra. Vilket inte är till fördel för min  rygg.
Ha ångest: Sometimes... Ibland när jag till exempel.. eller nej, det säger jag inte här.
Skada dig själv med flit: Nej.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: ne, alltså, ne..
Drömma mardrömmar: Har hänt...
Drömma sexdrömmar: Haha.. det du!
Ta droger: Nope.. Det är väl förjävla dumt. Dricker ju i och för sig alkohol men det tycker jag inte är riktigt samma sak.
Försöka vara annorlunda: Försöker vara mig själv.. Don't try to be something you're not.
Klä dig i svart: Ja, för ett tag sen var nästan alla mina tröjor svarta men numera försöker jag faktistk variera med lite färg.
Gå till kyrkan: Till dop, bröllop begravningar och andra liknande saker, ja.
Gå i skolan: Inte sen jag tog studenten..
Röka: Nepp, blä för röka.
Ljuga: Nej, bara vita lögner.
Hata folk: Hatar bara en person.. men annars brukar jag undvika det ordet. Undviker att hata.
Lita på folk: Inte till en början kanske. Men sen kanske jag får lättare att lita på folk när vi lär känna varandra bättre.

VEM:
Saknar du:
Mia.
Vill du döda: Ingen.

Rörde dig sist: Hm, Byron?
Vill du slå: Åh, ehm, hm, eh... nej, jag vet inte..
Kysste dig sist: E.
Kramade du sist: J.
Vill du prata med: Vet inte, ingen just nu.

Skrek du på sist: Hm, var längesen jag skrek. Oscar kanske...
Vill du vara som: Mig själv och ingen annan.
Sårade dig sist: Det tar vi inte upp här just nu..
Vill du bli galet full med: Hm, vet inte det heller.. fan vilka tråkiga svar jag kommer med!!!
Gjorde dig riktigt glad senast: Magnus i båten när han inte kunde lista ut vilken sak jag tänkte på. :D "Är du nåt mellan fönsterrutorna? Inte fönsterkarm? Inte fönsterruta?"
Fick du sms från senast: Oscar.
Ringde dig senast: Farmor.

HAR DU:
För många vänner:
Nej. Kan man väl aldrig få för många av?
Förföljelsemani: Nej? Vilken fråga.
Tvångstankar: Nej. Eller, måste sova med en kudde under magen. Det är kanske lite tvångstanke..
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Någon fysisk sjukdom: Nepp...
Någon skada: Ryggskada från brottningen. Ryska skruven åt fel håll och "knak" sa det i korsryggen.
Färgat håret: Juppsi, första gången till rött. Sen har jag haft olika nyanser av brunt och så blont.
Brutit några ben: Neppsi.
Några piercings: Öronen..
Egen dator: Japp. Det dyraste jag någonsin köpt.
Bra självförtroende: Nepp. Kan jag verkligen inte påstå.
Tagit nakenbilder: Haha
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nope
Bjudit ut någon: På dejt, nej. På fest, ja.
Varit kär: Japp.
Dumpat någon: Jo.
Lämnat landet: Yes. Har varit på Cypern, Rhodos (Grekland) två gånger, Bulgarien, Frankrike, Finland, Spanien,  Estland,  Danmark massa gånger och Thailand.
Tuttat eld på nått: :P ja. Ljus bland annat..
Gjort något olagligt: Ja.

HUR:
Går du:
Höger fot, vänster fot, höger fot, vänster fot.. eller ska man säga ben kanske?
Svarar du i telefonen: "Hallå!" eller "Aa, det är Sandra" beror lite på vem som ringer..
Fördriver du tiden: Datorn.. Quiz likt detta.
Mycket pengar har du: Lite grann i alla fall..
Tjänar du pengar: Har du läst bloggen länge så vet du..
Ofta diskar du: Diska är helt klart det värsta som finns. Näst efter döden, krig och spindlar..
Ofta städar du: Mer sällan än aldrig.
Många stör du dig på: Inte på någon vad jag vet.. eller jo, ibland två, men bara när dom gör vissa saker.
Ofta träffar du din familj: Alldeles för sällan!

TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag hoppas det, ja.
På gud: Nej.
På rymdvarelser: Tror kanske inte nödvändigtvis på ailiens, men nåt liv där ute finns det allt!
Att folk tycker om dig: Ibland tror jag alla tycker illa om mig.
På ett liv efter detta: Jag vill tro.
Att fiskar kan tänka: Ja?
Att du kommer leva länge: Jag vill leva tills jag inte har förmåga att ta hand om mig själv längre. Tänk om man kunde bestämma det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0