häxblandning.

Hej alla!

Idag mår jag nemas bra alltså. Mår helt sjukt illa av någon oförklarlig anledning. Hm... Kan i och för sig bero på min riktigt hemska blandning av alkohol igår. Blev först två redbull vodka på första förfesten. På andra förfesten blev det ett glas vin och en cider och slutligen på krogen blev det två öl.

Alltså både sprit, vin, cider och öl. :S Det blir så när man bara har massa slattar kvar av allt.

Tänkte ladda upp lite bilder senare från igår. Så kika in lite senare idag så ska vi se vad Harry kan fixa fram. ;P

Nu ska jag lägga mig igen och försöka sova lite mer. Har varit vaken rätt många timmar nu för jag inte kunde sova. Puss & kram doftgran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0