Helg!

Hej på er!

Tänkte bara uppdatera lite snabbt nu..

Först tänkte jag svara på en kommentar här:

Anonym om Svaret på tävlingen!:
Johanna var väl mest nära?


Johanna gissade på 200 kr och rätt svar var ju faktiskt 199 kronor så det stämmer ju faktiskt att Johanna var närmast på det. Så Johanna, vill du ha en puss i påsk, klapp på kinden eller nöjer du dig med äran? ;P Om du har en blogg så kan du skicka över adressen så kan jag bjuda på en länkning. Tyvärr har jag inte sådär jättemånga läsare så du skulle nog få lika många extraläsare härigenom som genom att skriva adressen i sanden i Sahara. Ungefär.

Alltså, varför blir jag alltid så dålig på att uppdatera när det är helg för?

Anyway, jag kom hem för en stund sen efter att ha varit iväg på en liten roadtrip. Michelles hundvalp hade plötsligt fått ont i bakbenet och gnodde så fort man rörde vid det. Så vi fick åka in till Strömholm? / Strömsholm? - som är närmaste akutsjukhuset för djur på helger - för att låta en veterinär kolla på honom. När vi väl kom dit så mådde han dock rätt bra igen så vi fick snabbt åka hem igen. Troligt är att han fått ett getingstick. Tack så mycket Mange för att vi fick låna din bil! Och den är hel och fin fortfarande! :D Jag har gjort en finfin fickparkering här utanför!

Oscar är här. Så nu ska jag väl vara lite social igen, blir nog film nu. Blood Diamnond i think, eller se klart på American History X som går på tv4+ nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0