i-landsproblem? Hjälp mig!

Nu säger jag god natt till er! Jag har varit sämsta bloggerskan ever nu på sista tiden men det är så att det inte händer ett skit i mitt liv och då är det inge kul att blogga. Noll inspiration. Nu har jag i alla fall suttit ett tag med min header. Jag vet inte riktigt, jag blir liksom inte klok på det. Blir inte nöjd! Har en med vit bakgrund med. Vad tycker ni? Jag kanske borde ändra bakgrund och lite sånt sen men det orkar jag inte göra idag. Kan jag ju göra imorgon, så har jag nåt att göra då.
Jag tänkte först att jag skulle göra headern så den såg ut som en tidningsframsida a la veckorevyn eller liknande men det var fan svårt. Så det spårade nog ur lite och blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men vad tycker ni? Ärligt nu, vad ser bäst ut so far?

1 - den gamla?


2 - Den nya i vitt?


3 - Den nya i färg?


Det som är bra med det vita är att det blir så enkelt med bakgrunden.. men annars gillar jag den i färg men då blir det lite svårare att få allt att gå ihop med bakgrund och allt.

Detta kan mycket möjligt vara jordens största i-landsproblem just nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Häftig idé! Gillar alternativ tre, trots (eller kanske just därför??) att den är svår att få ihop. Tycker dock att du lyckas rätt bra med det.

2009-09-16 @ 11:22:46
URL: http://anna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0