Inköpt från Ikea



Fick den kommentaren av Jennie.. och eftersom jag inte har något bättre för mig så lägger jag upp en liten bild. :)


Köpte denna ställning att ha shampoo och dyl. på.

Det andra tänker jag inte ta kort på eftersom det inte är nåt sådär jättekul.. ett lakan, två-pack diskborstar och batterier. :P

Jag tänkte först köpa "Martorp" - en hylla lik "Expedit" fast med bara ett fack.. vet inte hur jag ska förklara. Men upptäckte i alla fall att dom inte kom in förens den 5 oktober. :( Plus att den inte fanns i min färg...

Så tänkte jag köpa en sån expedit ändå. Fast med fyra fack. Men den fanns inte heller i min färg. Så himla typiskt.

Jag vill ju ha i ek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0