katterna fick paket idag!


Detta trillade ner i brevlådan idag. Katterna, eller Figaro blev stormförtjust i deras torrfoder som heter "temptations" - laxsmak, som små godisbitar. Han fick en av mig.. så blev han så ivrig när han skulle få en till att han bet/nafsade i allt han fick tag på.. några gånger råkade det bli mitt finger. :P Sötnosen där! Byron tyckte inte dom var så jättegoda faktiskt. Han fick några men dom lät han ligga, så tog Figaro dom istället. :P

Lite snålt med mat var det där i ändå. En portionspåse och en liten liten påse med det där torrfodret. Jag har ju ändå två katter. Skulle varit kul om man fick två uppsättningar då. Men man kan väl inte få allt antar jag.. hoho..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0