memories


Linda, jag & Kim.


Hej på er! Jag kom nyss, eller nästan nyss, hem från en liten promenad. Väldigt skönt ute men man känner att det börjar bli kyligt ute, höstigt. Jag satte mig och kollade på kort. Hittade denna som jag fick överskickad från Mange för ett tag sen. Det var verkligen ett bra tag sen! Är på vintern någon gång.. antingen sent 2006 eller tidigt 2007. Tror jag.. eller tidigare ändå kanske?

Hur som helst.. jag minns den kvällen. Vi var hemma hos en kompis till Linda. Vi spelade ölspelet. Sjöng Denver. Jag hade först ingenting att göra på kvällen men så frågade Linda om jag inte skulle med. Först tänkte jag säga nej. Varför vet jag inte..

Jag kände bara Linda och Camilla där då.. de andra var totalfrämlingar. Nu, några år senare så det inte riktigt så längre.. :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Bilden är tagen inom en 8 veckorsperiod fr.o.m den 13 januari 2007.

Är till 99.9 % säker, för jag ha gips på den festen ellerhur? ...

..ps, är de då jag tror så är vi hos eleni :D

2009-09-14 @ 23:18:01
Postat av: Sandra

Svar till Linda: Ja just det, det hade du faktiskt! för det var därför Mange körde hem oss. :D Jo, vi var hos Eleni, stämmer väldigt bra..

2009-09-15 @ 00:02:41
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0