Symmetrisk?

Haha, jag läste på Pelles blogg och kände genast ett tvång att prova samma sak. Här har ni resultatet. Vill ni veta varför så kan ni besöka hans blogg.

Jag har alltså delat bilden på mitten och sen kopierat den halvan som var kvar och vänt den. Så ansiktet liksom blivit symmetriskt.

Originalbilden:


Höger ansiktshalva:


Vänster ansiktshalva:


Haha, jag garvar så jag dör! Så det är okej, ni får också skratta! Jag hade liiiiite svårt att hitta en bild där mitt ansikte var rakt framifrån.
Jag vet inte, men jag tror inte ens denna bilden var sådär rakt framifrån som jag trodde. Eller så är mitt ansikte helt enkelt MEGAosymmetriskt.

Kommentarer
Postat av: Linda

I mittenbilden tykcer jag mig se mycket Moster, och i den nedre bilden mycket av din mamma..

2009-09-24 @ 20:36:17
Postat av: Sandra

svar till Linda: haha, jaså du? :P

2009-09-24 @ 22:45:16
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0