Vet ni vad jag är trött på?

  • att folk vänder kappen efter vinden.
  • att folk tror de kan säga vad de vill.
  • att folk tycker det är helt okej att säga sårande saker och vara ett as. Sen vänta ett par dagar och sen helt plötsligt vara trevlig igen.
  • att folk är nedlåtande.
  • att folk kallar mig sötnos när de inte menar det.
  • att folk frågar om intima saker.
  • att folk inte uppskattar sina nära och kära.
  • att folk inte uppskattar de relationer de har över huvud taget.
  • att folk tar mig för givet.
  • att folk frågar mig när jag ska skaffa ett jobb.
  • att folk hela tiden påpekar att ******************************
  • att folk tycker det är okej att behandla mig som ett objekt och inte en individ.
  • att känna mig så jävla värdelös.
  • att känna att jag inte duger till.
  • att jag tar åt mig.
  • att jag aldrig lär mig.
Och "folk" är inte alla. Det är flera personer. Ibland samma person på flera punkter. Så, nu vet ni.

Jag blir bara så jävla less på att känna mig VÄRDELÖS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0