Den tjugofemte smäller det!

Jag fyller snart år. Inte nu på söndag utan nästa söndag. (Översöndag.. haha, kan man säga så?) Den 25 april med andra ord.
På lördagen den 24 april tänkte jag ha 80-talsfest hemma hos mig med mina vänner. Har planerat detta i hundra år typ. Eller i alla fall sedan ett år tillbaka. Förra året när jag fyllde år hade jag precis flyttat hit från Göteborg och bad Linda ta med lite vänner till mig så jag kunde lära känna lite nytt folk..and so on. Hon tog med sig Camilla.

Haha, inget ont mot dig nu Millan.. det var jättekul att du kom!!! men du förstår kanske vad jag menar. :) Jag hoppas det kommer lite mer folk i år.
Har bjudit in lite folk på facebook faktiskt och det är ett par som sagt de ska komma. Hoppas de kommer med! Jag har ju som sagt 80-talstema och jag tror folk är lite rädda för att klä ut sig. Men vafan!!! Det är kul! Alla kommer se lika fula ut så det spelar ju verkligen ingen roll att vi ser ut som töntar allihopa. :)
Kom igen nu vänner! Kom! Inte för att jag fyller år, utan för att det kommer bli en grym fest! (Hoppas jag!.. haha, det beror ju på om det kommer något folk...)



På söndagen hade jag förresten tänkt ha lite kalas för min familj. Så mamma, pappa, farmor & farfar, moster, kusiner, syskon och alla ni andra får jättegärna komma hit på söndagen vid kanske 15. Lite tidigare/lite senare.
Haha, ni får ha överseende med att jag kommer vara lite bakis...... :P Men man fyller ju faktiskt bara 23 en gång i livet.
Och ursäkta för min blogginbjudan. :P Jag orkar inte skicka runt sms till alla. Plus att jag är för fattig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det förstår man;)

Kommer ju som du vet, kan ta med mej två tjejer som du borde träffa om d finns plats;)

Btw.. ska jag kolla om Tybblelokalen går att hyra?



Hehe, d e ju roligare att skrämmas;) Kändes faktiskt som jag skulle dö! Det borde räknas som döende:P

2010-04-14 @ 04:29:08
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0