God morgon!

Herregud.

Snacka om att kvällen spårade ur igår. Hade jag kul? Hade med mig kameran igår så ska kika igenom bilderna och se om det blev några bra.

Bilder alltså.

Ishallen är livsfarlig.

Det var megakö till toaletten så vi (jag och Linda) sprang ut och satte oss bakom närmaste bil. Olyckligtvis var det en polisbil.
Och ännu mer olyckligtvis råkade det komma en civilpolisbil precis innan Linda kissat klart och se Linda. De ville ge henne en liten lapp men hon (och jag?) pratade bort det. Linda slapp alltså böter. Polisen sa till henne att de höll koll på oss två nu och gjorde vi något mer så var det good bye. :P De tyckte att jag egentligen druckit för mycket!
Say what? Det var bara för jag försvarade Lindas utekissande. Onda ögat till polisen. Mitt andra öga får ändå ge de tacksamma ögat eftersom de ändå lät henne gå utan lapp.

Åhåjaja. Bakis är bara förnamnet för vad jag är idag. Tror jag blivit vampyr. Helt ljusskygg är jag. Huvudvärk ner till tårna. Vaknade i Jennies säng (systers) och undrade hur sjutton jag hamnat där. Undrade varför jag inte var hemma. Varför var jag i Hallsberg? Haha..

Ska lägga in bilderna nu så kommer det kanske upp lite bilder senare. Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0