Mina nya prinsessmycken

Åh, jag kommer verkligen bli vackrast i hela Örebro nu när jag har dessa helt fantastiska smycken. De är helt otroligt eleganta. Det var liksom tre smycken i asken/kartongen, så man kan säga att man fick tre saker till priset av ett. Det är ju helt perfekt ju!

Halsbandet:

Det är i rosa, vilket alla vet är alla prinsessors favoritfärg. Perfekt för mig med andra ord. Bandet är snyggt i tyg, själva smycket är gjort i äkta plast och stenen är riktigt fejk.

Hårspännet:


Själva spännet i gjort av äkta plåt. Kan hända att det rostar om det blir blött så därför bör alla prinsessor undgå vatten. Även denna sten är riktigt fejk.

Toffsen:

Toffsen är så rosa så mitt hjärta skriker av lycka. Blomman är gjord i tyg vilket är praktiskt då man slipper vattna den. Tyllet är hårt och kliar när det kommer emot örat men det gör absolut ingenting. Vill man vara fin får man lida pin.

Stay tuned for my new tattoos.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ja jag blev riktigt sugen på dessa prinsessmycken nu;)

Gogo Sandra!



Imon kommer hela stan gå i rosa:D

2010-04-30 @ 07:32:05
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0