Onsdag

Tänkte bara snabbt uppdatera om dagen.

Har varit såååååå lugnt på jobbet. Har frostat ur tre av fem frysar. Återstående två blir imorgon. Förhoppningsvis av min kollega då, inte av mig. För fan så kallt det var om fingrarna att banka ut isen.

Vi hade ett litet möte och chefen bjöd på god Kyckling Alfredo. Mums! :)

Sen hem för att sätta mig vid datorn och blogga en massa samt prata med Mr. L. Såklart stendör mitt internet då och jag kan inte göra något som jag vill. Blev några timmars pussel istället. Gjorde kanske inget att internet dog.. hehe

Har kollat på Grey's Anatomy och ätit macka med grevéost. Utan smör.. för det är slut. Men vet ni? Jag köper hellre dyr grevé och inget smör än billig äcklig ost och smör. haha.. sån är jag!

Nu ska jag pussla en liten stund till och sen sova för jag är helt slut i ögonen. Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: jennie

haha det är något med dig och grevé ost sandra.. :)

2010-04-07 @ 23:12:48
URL: http://foolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0