Tisdag

Hej på er!

Ursäkta min dåliga uppdatering men jag har verkligen inte haft någon lust till någonting.

Vet ni? jag ska tamefan bli lesbisk. (Okej, jag vet att det är att det är ett dumt uttryck egentligen. Man föds ledsbisk, det är inget man blir... eller något..) men just nu känner jag så i alla fall. Tjejer är så mycker ärligare.
Jag har i alla fall haft det kortaste förhållandet någonsin. En dag. Bra där.

Ja, ni kan nog lista ut vad som hänt lite men jag tänker inte gå in på det mer här. Eller alls.

Jag skulle behöva pussla klart mitt pussel som ligger på vardagsrumsbordet men jag tappade lusten för ett tag sen när jag kommit ungefär halvvägs och katterna rasade ner alltihopa. Kommer aldrig hinna klart tills dess att jag MÅSTE plocka ihop det, på lördag. Så kanske lika gärna kan plocka ihop det nu på en gång.
Sen ska jag fortsätta på min 80-talslista. Musik. Det är så gryyymt kul alltså! Jag skulle kunna sitta i evigheters evigheter tror jag. Har lovat att lägga upp listan sen och det tänker jag hålla, så håll utkik.

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting. Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm det ligger nåt i det som sagt:P



Välkommen tillbaka! Har saknat ditt bloggande;)

2010-04-20 @ 22:55:07
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0