torsdag

Hej bloggen!

Jag vet att det är tråkigt att bara läsa vardagsinlägg men just nu har jag ingen inspiration till något annat, så ni får helt enkelt stå ut med det. Tror ni överlever.

Praktik idag var mellan 11-18. Det är stundvis så lite att göra att jag nästan skulle kunna lägga mig och ta en powernap. Inte för att jag skulle göra det, men ni förstår poängen. Så fort det blir varmt ute så kommer det massa glasskunder. Det tackar vi för.

Alltså, alla som läser det. KOM OCH HANDLA HOS OSS SÅ JAG FÅR STANNA KVAR PÅ JOBBET!!!! Eller, kom och handla hos oss så en P får behålla jobbet och jag får första tjing på nästa tjänst. :P Jag vill verkligen stanna kvar där för jag trivs så himla bra. Grymma arbetskamrater och grymma chefer. Får lite panik för nu är snart min praktik där slut. Buhuuu! Vill vara kvar!!! :'/
Men jag hoppas de ringer in mig ofta så jag får arbeta med lön. Helger och kvällar. Inte vardagar för då går det som praktik och jag får inget betalt.
Det är så sämst regler de har, arbetsförmedlingen och försäkringskassan.

Nu ska jag strax återgå till skolan en aning. Ska nämligen hjälpa min pojkvän med en sak. Fan vad kul! Saknar skoluppgifter!!! Haha :D I alla fall den här sortens uppgifter.

Vi hörs senare alla fina. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0