Valborg

Hej hej!

Hatar att sova ensam så därför blir jag alltid lika glad när min finaste sover här. Naw. Nu har han faktiskt sovit här varje natt i mååånga dagar. Har tappat räkningen.

Idag har jag ingen praktik. Istället ska jag jobba och få LÖN ikväll. Grymt för mig som är fattig som en kyrkråtta. Tråkigt att det är valborg bara. Tydligen är detta årets festdag. Måste ha missat det. Jag tror inte jag druckit en enda valborg i hela mitt liv. Förra året var det tydligen kaos på jobbet. Så mycket kunder att personalen fick agera vakter och ha in- och utsläpp i butiken. Då är det fullt upp.
Vänner, missar jag något ikväll?
Snälla säg nej.
Om ni ska förbi och se brasan utanför slottet så kan ni ju komma in och säga hej! :D

Nu ska jag laga mat och sminka mig. Vi hörs senare finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0