Julklappsångest

Hej!

Snart är det jul folket! Och vet ni. Jag har ingen julkänsla alls i kroppen. Det känns som vilka dagar som helst nu. Inte så roligt kanske...
Imorgon får jag lön och då måste jag upp på stan och köpa julklappar. Haha, jag är såååå bra! Det är ju lite sport att köpa i sista minuten. Man får knuffas och stångas för att komma fram och hitta rätt saker.
Först hade jag faktiskt tänkt skita i att köpa något helt och hållet. Liksom strejka. Men sen kom jag på att Linus faktiskt redan köpt paket till mig och det betyder ju att jag inte kan vara så dum att jag inte ger något tillbaka. Men vafan ska jag köpa? Tips mottages myyyyycket tacksamt!
Sen ringde pappa och sa vi skulle ha julklappsbyte hos farmor och farfar med hela gänget. Så måste man köpa något dit med. :P
Och sen kom jag på att jag har två chefer som verkligen har varit supergenerösa mot mig och gav mig en grym julklapp (2000:- extra på lönen :)) och då vill jag ju ge något till dem två också. Men vad? :)

Och sen ska jag kanske hinna till Linda med. Då måste jag ju hitta något dit med. Ja. Julen är jobbig med alla julklappar. Ge mig inget, för jag orkar inte ge något tillbaka! Haha..

Oj, klockan rusar visst iväg. Jag måste rusa iväg till jobbet nu. Vi hörs folket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0