nyårsafton

God morgon!

Ja, för mig är det fortfarande morgon. Vaknade för en stund sedan av att chefen ringde. Hon skulle meddela om lite saker som jag måste tänka på ikväll när jag stänger. Det är ju nyårsafton och månadsavslut och det ena och det andra. :P
Anledningen till att vi sov så länge idag är för att jag och min skatt låg och kollade på Avatar inatt. Typ min favoritfilm bland nya filmer. Inte för att den är så ny numera men ni fattar.
Älskar färgerna och allt i den.
Men jag somnade på slutet, typiskt.

Innan det var vi en sväng till Linus pappa och åt nyårsmiddag. Det bjöds på trerättersmiddag. Någon räkgrej i mördeg (tror jag), schnitzel med stekt poatis och sen en hemmagjord dessert av valnötter, hemmagjord glass och daim. Mycket gott.

Nu ska jag snart göra mig klar för jobbet.

Vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0