sammanfattning av min helg.

God afton mina damer och herrar!

Sitter precis och käkar jordens godaste kycklinggryta. Made by me. Så jävla grym är jag! Lite självgod får man väl lov att vara? ;)
Dumt av mig egentligen, att äta vid nya datorn. Men måste vara lite effektiv ju. Jag är ju ändå kvinna och ska ju tydligen därför klara av att göra två saker samtidigt. Har jag hört.

Jag har haft en supermysig helg i alla fall. I söndags kom ju mina syskon Jennie, Kim och William hit. Det blev inte så mycket umgås med William för han skulle hem på kvällen. Han vågade inte sova hos mig. Naaw. Lilla gubben. Han hann i alla fall äta lite middag här innan han åkte. Han fick bestämma maten idag, helt själv., och han valde mos med köttbullar.
Han är väldigt ärlig och sa: Moset var inte så gott.
Haha, det var ju jättegott! Lille tokpelle.

Jennie och jag gick, eller sprang, med honom till tåget där mamma väntade. Vi hann dit i sista sekunden kan jag tala om. Det var inte direkt lätt att springa med en liten kille med så små ben och mig som inte har någon kondis. Dessutom bar vi på en stor sopsäck med kläder jag rensat ur min garderob, som jag tänkte ge till min syster och mamma. Hoppas det fanns något som passade.

På vägen hem från tåget tog jag och Jennie oss en sola. Olidligt! De hade väl precis bytt rör eller något för fy tusan vad varmt det var. Gick inte att ligga stilla. Hade typ nedräkning för mig själv. Såg på displayen och tänkte; åh, nu är det bara femton minuter kvar. Oh my God!

Väl hemma igen så hade vi myskväll i soffan med film och lite smågodis. I know, men ibland får man faktiskt käka godis på söndagar. Pår riktigt.
Vi såg på Australia. Har ni sett den? Me sing you to me. Sötaste lillkillen!

På måndagen gick vi upp på stan. Mellandagsrea och panik bland allt folk. Jag hatar verkligen att gå i affärer när det är så mycket folk. Får panik. Men jag stod ut och fick till och med lite saker med mig hem. En tisha, en klänning och ögonskugga. :)

Det var sista delen av helgen för min del det. Jag är nöjd. Fast hann inte säga hejdå till mina syskon eftersom jag var tvungen att springa till jobbet. Men så är det.

Ursäkta för ett haffsigt inlägg utan bilder. Ska börja binda fast kameran i handen. Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0