bara för jag har tid över.

1. Hur gammal är du om fem år? Haha, gammal kärring. 28. Eller 25 plus.
2. Vem var den sista du träffade? Lajnus, my dear.
3. Hur lång är du? 166,5. Noga det där.
4. Vilken var den senaste film du sett? Såg Australia i helgen.
5. Vem ringde du senast? Linus, tror jag.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Din gamla klasskompis".
7. Vad är dagens planer? Hm, klockan är över tolv så får väl skriva planerna för dagen då jag vaknar. Jag och Linus ska till hans pappa och äta nyårslunch. Mysigt!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Olika. Sms oftast men är väl rätt dålig på att svara ibland. Tänker jag ska svara senare men så glömmer jag det. Haha.. smart där.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Hm, i tre sekunder när jag lämnade av lillebror på tåget.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna.
12. När vaknade du idag? 04:00.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, inte vad jag minns.
14. Vilken är din favoritplats? Linus famn.
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj, ööööh... Allmänna toaletter kanske.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj. Igen. Om tio år är jag för sjutton trettiotre år. My god! Då ska jag ha ett par ungar, villa & volvo. ;P Med Linus, såklart.
17. Vad skrämde dig som barn? När jag var liten trodde jag att det kom fram spöken när klockan slog 00:00. Så först ville jag somna innan tolv, men sen när jag blev lite äldre så ville jag vara vaken efter tolv för att se om det verkligen kom fram några spöken. Det gjorde det inte.
18. Vem fick dig att skratta senast? En get på youtube.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja. Men jag hade en sån spelare på mitt rum när jag var liten där jag spelade pappas gamla skivor. ♥
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor och bh.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två huvudkuddar och en magkudde.
23. Hur många landskap har du bott i? Två. Vilket tillhör Göteborg? :P
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Karatefylle. Fjortisfylla. Svar ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? På sommaren barfota men på vintern strumpor.
26. Är du social? Nje, nja, nje..Jag är väldigt tyst av mig tror jag.
27. Vilken är din favoritglass? Mina bästa vänner Ben & Jerrys chocolate fudge brownie.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Fixa snajsig lägenhet.
29. Tycker du om kinamat? Ja!
30. Tycker du om kaffe? Nej, kaffe smakar rök.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten, the eller oboy.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, måste sova lika mycket på båda sidorna under natten för annars känns det konstigt i kroppen. Haha
33. Kan du spela poker? Nä.
34. Tycker du om att mysa? Ja ♥
35. Är du en beroendemänniska? Nej, jag kan inte komma på något jag är beroende av.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, det gör jag.
37. Vill du ha barn? Ja, en vacker dag.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. En gång i tiden har jag kunnat nybörjartyska och spanska med men allt det har försvunnit.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nä.
40. Föredrar du havet eller en pool? Haaaavet, lätt!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Upplevelser. Tyvärr mer sällan än ofta.
42. Äger du dyra smycken? Haha. Nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Only alcohol.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Julmust.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj. Jag vet inte. Har många runt om mig som kan få mig att skratta riktigt innerligt. Men roligast är ju jag själv, helt klart ;P
46. Välj ett ärr på din kropp? Det på min handled som också är störst och fulast.
47. Vad har du för ringsignal? Iphone-signalen. Jag försökte lägga in en egen men det gick ju åt skogen.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har sparat kläder som ligger i en kartong.
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I farmor och farfars sommarstuga.
51. Kan du byta olja på bilen? eh, a. Vi säger det. Alltså, om jag skulle vara tvungen att göra det så skulle jag nog klara av det.
52. Har du fått fortkörningsböter? No, lucky me.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Några i somras, minns inte vilka.
54. Läser du dagstidningen? På jobbet ibland. Annars på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope.
56. Dansar du i bilen? Nej, men sjunger.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hm, skrev en liten minnesanteckning för mig själv på jobbet med saker som ska göras.
59. När var du i kyrkan senast? Gammelfarmors begravning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0