me, myself och lite mer.

1. Tre namn jag lyssnar till: Sandra, Nilsson och Brambra/Brumma
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag håller det jag lovar.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är tjock.
4. Detta är jag rädd för: Spindlar, allt som ser ut som spindlar, döden och vapen.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: en liter vatten, tre liter humor och sju liter kärlek.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: gå ner i splitt eller spagat. Fan.
7. Detta tycker jag om att göra: skratta och umgås med vänner & familj.
8. Detta vill jag göra just nu: se på film och mysa.
9. Bästa känslan: pirr i magen, lycka.
10. Värsta känslan: att bli lurad, ledsen.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: humor, se det positiva i alla situationer. En som stärker mig som person, inte stjälper.
12. Är jag kär just nu: Det ni.
13. Jag vill gifta mig: Klart jag vill, en vacker dag.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Få en egen fin familj.
15. Min käraste ägodel: Alltså, tänkte säga mina katter men de är ju inga ägodelar så.
16. Något jag vill ha: Pengar.
17. Detta har jag på mig just nu: Mjukisbyxor och en tröja.
18. Favoritkläder: Hemmakläder. Tights, mjukisbyxor, farfarströjor osv.
19. Favoritdjur: katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop, Indie eller liknande. Coldplay, Lars Winnerbäck, Håkan Hellström, The tough alliance och Lasse Lindh är bäst just nu.
21. Favoritlåt just nu: Henok Achido - High on life (When the drugs don't work)
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: på den tiden jag gick i skolan så var favoritämnet svenska och det tråkigaste var matte.
23. Stjärntecken: Oxe.
24. En bok jag älskar: Jag är så dålig på att läsa böcker.. har nog ingen favorit.
25. En film jag älskar: A night at the Roxbury.
26. Tv-program jag gillar: Grey's Anatomy
27. Favoritdoft: Calvin Klein In to you CKIN2U, DKNY be delicious eller Britney Spears In Control. Alt, allt som luktar kokos.
28. Detta äter jag gärna: fisk.
29. Dricker helst: Vatten eller fanta.
30. Favoritgodis: Zooapor, sura flaskor och choklad.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand.
32. Färg på mina ögon: gröna.
33. Min längd: 166,5.
34. Jag tror på: karma.
35. Jag spelar: Ingenting. Sjunger gärna men inte bra. :)
36. Person(er) jag beundrar: Mina föräldrar för de hade tålamod med mig när jag var yngre. Fast det hade de ju inte...
37. Så här bor jag: i en relativt stor etta med mina katter.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Öhm.. ingen just nu. :D
39. Det här tänder jag på: självsäkerhet och humor.
40. Det här gör mig avtänd: när man är FÖR självsäker och elak.
41. Favoritfärg: Brun.
42. Favoritcitat: Lights will guide you home.
43. En hemlighet jag vet: är en hemlighet.
44. Bästa present jag fått: Åh, jag vet inte. Vilken svår fråga. :)
45. Senast köpta skiva: Har inte köpt en cd-skiva på flera år. Minns inte.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon tror jag.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mina breda höfter, stora röv och feta armar.
48. Udda förmåga/egenskap: Jag kan krympa mina läppar så de blir blåa och nästan inte syns.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en katt. Tänk vad härligt att bara gå fram och mjaua och bli klappad.
50. Vad lyssnar du på just nu? Coldplay.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Först sov jag till klockan 16 (!!!!!) sen var jag till Henke och åt middag och kollade på film.
52. Var är dina föräldrar födda? Pappa i Örebro, Sverige och mamma i Imatra, Finland. (tror hon är född där...)
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Linus lurade mig att installera något som heter Ventrilo. Vet fortfarande inte vad poängen med det är.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Vet inte riktigt.. men kina- och thaimat är ju alltid gott.
55. När badade du i en pool senast? Hm, i somras kanske. I Kaggebo.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Hehe, japp! Var en av huvudpersonerna i.... ja, vad den nu hette. Handlade om rymden.
57. Hur många barn vill du ha? Vet inte. Två kanske.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Alltså, vet inte. Klarar nog inte riktigt death metal...
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Ja.
60. Vad har du för TV-kanaler? De vanliga. 1:an till 9:an, MTV, Animal planet, travel and living osv.
61. Har du åkt moped någon gång? Ja, har aldrig ägt en egen men har åkt med Linda tre-fyra gånger och kört två gånger tror jag.
62. Har du busringt någon gång? Ja. Gud så pinsamt. Tyckte om en kille i min klass, så skulle jag tjuvringa till honom och säga typ: Namn, jag älskar dig! Ringde och sa det, det pinsamma var att han hörde att det var jag.
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Jaa!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand.
66. Har du en egen trädgård? Nej.. bor i lägenhet ju.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Allt med Disney. Typ.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Öh.. får man säga nej utan att skämmas? Annars säger jag ja.
69. Badkar eller duschkabin? Badkar!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? har inte kollat på mycket film. Men A night at the Roxbury såg jag för några dagar sen och den är alltid lika bra.
71. Favoritpizza? Någon med tonfisk på.
72. Chips eller popcorn? Popcorn.
73. Vilken färg på läppstift använder du? Brukar sällan använda läppstift, annars läppglans med någon lite rödare färg i.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Är det något man borde prova?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsinjuice.
77. Vem är den senaste som du åt ute med? Linda tror jag.
78. Favoritchoklad? Marabou. Utan nötter.
79. När röstade du senast? När det var riksdagsval senast.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? När jag bodde hemma fortfarande. Mamma odlade på balkongen.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Japp, cirka 70 stycken. Räknade en gång.
82. Är du bra på matlagning? Jag är utbildad kock, så lite bra hoppas jag att jag är.
83. Klarar du att tanka själv? Öh, ja.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen? Hahaha, nej.
85. Pepsi eller Coca Cola? Cola, men hellre fanta.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja. På alla ställen jag jobbat på tror jag.
87. Vad är det du senaste handlade? Kattmat igår.
88. Har du kräkts offentligt? Åfy, ja. En gång på en buss tex
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Haha, jag vet inte.. tror jag valt pengarna. :P
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
91. Har du ringt något betalnummer? Huh?
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mig själv? Mich annars i förra året.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nej, jag var flintis.. haha när jag fyllde två började jag få hår.
95.Vad har du för telefonsvarare/mobilsvar? Den som är original eller vad man säger. Har inte lagt till någon egen.
96. Vad har du i din väska? Jag orkar inte kolla.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Blogga. Skriva dagbok. Spela mobilspel.
98. Vad har du att vara tacksam för? Min familj.
99. Var hittade du den här listan? På min systers kompis Mathildas blogg. De som vill.
100. Tre personer jag vill ska fylla i den här listan: De som vill.

Kommentarer
Postat av: Mange

du måste ju ha hört basshunters låt " vi sitter i ventrilo å spelar lite dota å bla bla bla "

2010-03-01 @ 16:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0