Award

Jag har fått en award av Sofia


Med denna award följer lite måsten.
Jag ska skriva sju saker om mig själv i bloggen, länka till den person jag fått den av, samt länka till sju andra som ska få awarden.

 

Fan vad svårt!

  1. Jag älskar att lyssna på musik och läsa lyricsen till låten. Fast det visste ni nog redan.
  2. När jag var yngre gick jag på brottning men fick sluta pga en ryggskada (+ lathet.)
  3. Jag kan inte sova utan en kudde under magen.
  4. Jag kan inte med gnissel på tallriken. Inte heller blöt disk som porslin och bestick.
  5. Klarar inte av att vara utan nagellack. Måste alltid ha något på naglarna, annars får jag rysningar i hela kroppen.
  6. Jag saknar min katt Baileys så himla mycket!
  7. Jag äter helst med plastbestick.
jag vill skicka detta award vidare till...
Systeryster, Michelle, Anna, Elin, Sari, Fredric & Dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0