Bilder från igår - del två

Vi drog som sagt till Frimis. När vi först kom dit så var det helt sjukligt lite folk. Fyra personer på dansgolvet typ.

Men det blir ju vad man gör det till...


C-J var en riktig linslus den här kvällen. För han är med på tamejsjutton varannan bild och de han inte är med på är hans hand med på. Ungefär. :P


Jag och deras kompis som jag inte minns vad han heter. Men jag lånade hans basker. Linda kanske kan påminna mig om namnet?


Jag, han jag inte minns namnet på och C-J.

Vi igen plus Emil. Jag tänkte sno hans basker man han snodde tillbaka den. :(

Blev inte så många bilder på krogen ändå. Eller, det blev en del men nästan alla är suddiga eller helt enkelt inge bra. :P Jag kände mig inte helt taggad på att vara ute egentligen. Hade inte rätt kläder på mig och inte heller pengar att köpa alkohol. Det är när man är nykter som man märker hur jävla svårt det är att dansa. Koordination, vad är det liksom? Dansade ändå lite nybörjarbugg. Fast det gick så dåligt att jag inte tror man kunde kalla det bugg ens.

Hur som helst så drog vi vidare till Henke på efterfest. Tog ett jävla tag att komma dit för folk slängde sig i snön och bildade så kallade böghögar. Robin låg underst och hans glasögon gick sönder. För fjärde gången.

En klassisk böghög. ;P

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe, jag vet namnet, det är Oskar :) Med k... Eller c... Hm, nu blev jag osäker!

2010-01-25 @ 11:02:28
URL: http://anna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0