blev efterfest igår

Hej mina fina läsare!

Blev sent i natt. Efter filmen gick jag hem och tänkte lägga mig och sova. Men så knackade det på min fönsterrruta och där utanför stod Mange och Einar, lite lulliga och glada sådär. "Efterfest! Kom nu!!" Haha... jag var faktiskt inte trött alls så jag följde med. Spiknykter på efterfest. Det blev bara vi tre och han som hade efterfesten, Emil. Men men...

Idag vill en vän till Virus, där spelar ett band han gillar live, men jag är inte säker på att jag vill med. Visst skulle det vara jättekul men jag är lite orolig då jag inte vet när jag får mina pengar från fk. (tror jag skrev det igår med... sorry för reprisen isf)

Sovit riktigt dåligt i natt med. Eller, sovit riktigt tungt och somnade på mage med tre kuddar under huvudet. Alltså, min rygg var hy nästan böjd i 90 grader när jag vaknade, eftersom jag vaknade i samma ställning jag somnade i. Asont.

Nej, lite thé nu tror jag. Puss hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0