Byta livsstil?

Jo, angående den där gubben jag träffade på idag.

Gick och kollade, var i min egna lilla värld. Så börjar en gubbe prata med mig. Jag tittar upp och han kallar mig för "snygging". Han frågade hur gammal jag var, men innan jag hann svara så gissade han på arton. Alltså, han var inte läskig så, bara lite konstig. Han undrade om jag jobbade och när jag sa att jag var arbetslös så sken hela ansiktet upp på honom. "Men, jag kan fixa jobb åt dig! Du kan få vara med mig! Jättebra! Du får resa land och rike runt men du får aldrig vara sjuk. Är du sjuk får du jobba ändå. Du förstår, det här är inte ett jobb, det är en livsstil." Gud så han babblade på! :) Det kom ett par damer och kollade in hans utbud av prylar och han kallade även dom för snyggingar. :P

Fick hans nummer och skulle höra av mig till honom... nje. Eller, vad säger ni? Ska jag satsa? hehe

Förresten, har ni sett på "Familjen Annorlunda"? Pappan i familjen Johansson var där och sålde sylt. Fast inga barn hade han med sig.

Bildkälla.

Kommentarer
Postat av: jennie

hmmm, lät ju som att han ragga lite på dig där sandra xd

2010-01-29 @ 15:30:27
URL: http://foolie.blogg.se/
Postat av: oscar

lätt ju inte weird sandra! tycker du ska banga det du

2010-02-07 @ 01:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0