Jag + K-brunnar = ♥ = sant?

Kommer ni ihåg när man var liten och gärna trampade på K-brunnar men undvek A-brunnar?

Satt och tänkte på det förut. På väg hem från skolan när jag skulle till pappa så visste jag vilken väg jag skulle ta för att komma åt flest K-brunnar. Jag cyklade verkligen kors och tvärs över hela vägen för att inte missa någon.

K-brunnar skulle, för er som inte vet, vara bra att trampa på. För tydligen skulle K stå för bra saker som Kärlek. A-brunnar skulle man undvika för de stod för dåliga saker som.. ja, vad stod a-brunnen för?

Men, jag var helt säker på att om jag träffade många k-brunnar så skulle jag få kärlek. Kanske ska bege mig ut på en promenad någon dag och leta såna..

Fast.. det är lite mycket snö ute nu kanske...

Hittade i alla fall mattan som är på bilden här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0