dumdidumdidum

Hej på er mina söta bloggläsare!

Mår ni bättre än mig? Jag är helt förstörd. Har inte feber nu men är så sjukt förkyld att jag knappt får luft. Mina ögon bara rinner och täppan sitter i pannan känns det som. Buhu alltså.

Sitter även idag med fleecejackan på mig men jag tycker ändå inte det är lika kallt idag som igår. Kanske hjälper de lakan jag hängt över fönstren hjälpt lite...

Men seriöst, blev alla sjuka efter nyår? Jag tror det. Poff sa det liksom sen låg alla med feber och förkylning.

Herregud vad jag svamlar. Inget vettigt att skriva känner jag, men är ändå sjukt skrivsugen. Kanske kommer på nåt ämne att skriva om senare. :) Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Oh tack. nu är jag sugen på det.. :p

2010-01-07 @ 21:02:25
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0