Kissenödig

Haha, läs inte detta om du är känslig för kiss. :P

Varje gång när jag är på väg hem blir jag kissenödig. VARJE gång alltså! Spelar ingen roll om jag går på toa innan jag pallrar mig hemåt, blir alltid alltid alltid kissenödig. Är det bara jag?

Alltså, ju närmare mitt hem jag kommer desto mer kissenödig blir jag. Har varit så så länge jag kan minnas.

Tänkte på det idag när jag gick hemåt. På bussen hem så var jag inte nödig men sen när gått av bussen och promenerade hemåt så kom det.
Så i stort sett varje gång jag kommer hem så får jag springa in på toan. Hinner typ inte ens ta av mig skorna. Helt knäppt!

Haha, varför?

Och mamma, du är tyst nu.

Kommentarer
Postat av: mamma

haha :D kan inte låta bli att skratta lite ;)

2010-01-18 @ 09:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0